Endelig sker der noget!

Den sidste uges tid har været præget af nys, hovedpine, feber og andre influenza symptomer. Hundene og jeg er vist lige desperate for at komme i gang igen… Men det varer nok et par dage endnu…

Så hold da op hvor var det skønt i går da de sidste aftaler med Emily Larlham (også kendt som Kikopup) faldt på plads og vi kunne åbne for tilmeldinger til hendes træningsdagene  i oktober. Fantastisk.

Emily Larlham - også kendt som Kikopup

Selv om det ikke er det sammen som at være ude at træne, så smager det at arrangere en træningsweekend dog lidt af træningsaktivitet.

Og det bliver en skøn hundeweekend, det er jeg sikker på. Vi har tilmeldinger fra Danmark, Sverige og Finland – kendte ansigter og også nogen som jeg ikke rigtigt kender. Woooohoooooo – jeg glæder mig.

Dette indlæg blev udgivet i Kursus. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

