Ankommet til Frankrig

Jeg startede hjemmefra i går morges. Først gik turen til Næstved, hvor Beat blev afleveret hos mine forældre. Og der blev også lige tid til en kop kaffe… Mmmm 🙂

Næste stop var Lille Skensved, hvor Biscuit og Hero skulle afleveres hos Helle… Og Wooohoooo…. der blev sørme også lige tid til en kop kaffe 😀

Hmmm Biscuit, du kunne da i det mindste lade som om, at du kommer til at savne mig!

3 x Littlethorn: Doggie, Jazz og Hero

Jeg har haft det lidt skidt med at skulle afsted fra hundene allerede igen. Det er kun 10 dage siden jeg kom hjem fra Østrig. -Men heldigvis virkede alle hundene glade og tilfredse med at ankomme til deres ‘ferie hjem’, så det er nok værre for mig end for dem. Og der er også allerede kommet meldinger fra både Beat og de to andre om, at det går godt og at de har haft en oplevelsesrig dag i går, så det er dejligt.

Doggie placerede sig bag min bil og ville gerne med ud og køre… ingen af mine egne hunde gav udtryk for hellere at vile med!

Jeg ankom til lufthavnen i god tid og det var godt! Jeg gik hen for at checke in via self service check in. Den afviste blankt mit booking nummer. Ok – så er der jo heldigvis hjælp at hente hos self service assistance medarbejderen… eller næh, det var der så ikke… for han kunne heller ikke finde min booking. Videre til lufthavnens billet kontor i den anden ende af  terminalen. Nope – jeg var ikke booket ind på det fly, som der stod på min billet, at jeg skulle med… Mmmmm…

Heldigvis var der stadig plads på flyet, så jeg blev booket ind BÅDE på ud rejsen og på hjem rejsen!!!! Så nu håber jeg, at det er i orden, når jeg skal hjem. Jeg har sagt til min værtinde Corinne, at jeg skal være i lufthavnen i god tid, så jeg kan nå at få løst eventuelle problemer, hvis de skulle opstå.

Københavns lufthavn

Indiske elefanter i terminalen 🙂

De først jeg fik checket in, forløb resten af rejsen uden de store sindsoprivende oplevelser. Corinne og hele hendes familie ventede på mig i Stuttgart. Vi kørte ca. 1 time til Rastatt (stadig i Tyskland), hvor vi stoppede ved en restaurant og spiste. Det var et idylisk lille sted, hvor de stadig bryggede deres eget øl.

Øl bryggeri og spisested

Klokken var over 9 inden vi brød op fra spisestedet og kørte de sidste 15 minutter til Seltz. Undervejs krydsede vi Rhinen og grænsen til Frankrig. Der var nu ikke den store markering af grænsen – det var bare et skilt ved vejkanten.

Inden vi kørte til hotellet, stoppede vi lige ved træningspladsen, hvor en del af deltagerne allerede camperede. Kl. lidt over 22 ankom jeg til hotellet – træt! Og klar til ret hurtigt efter at gå i seng.

Dette indlæg blev udgivet i Undervisning. Bogmærk permalinket.