Besøg fra Belgien

Anne-marie bor i Belgien, men for et par måneder siden, kontaktede hun mig for at høre, om der var mulighed for, at vi kunne mødes til lidt træning, når hun skulle på ferie i Danmark. Selvfølgelig kunne vi det!

Hazyland drengene ventede tålmodigt mens Lucky trænede

Så i dag, da jeg havde været på arbejde, mødtes vi på sportspladsenved Sorø Hallen og trænede. Anne-maries lækre lille Cavalier King Charles Spaniel Lucky var super sød og arbejdede faktisk ret fint – lige lidt fin-pudsning på timingen og lidt klarer mål (fra Anne-maries side) for træningen, så skal de to nok komme langt.

Klik….

– Og beløn!

De konkurrere allerede i Belgiens klasse 2 og jeg fik lov til at se koreografien til deres nye program. Det bliver rigtig godt, tror jeg… og jeg vil selvfølgelig ikke afsløre deres musik, men det er noget jeg kender rigtig godt, fra mine træningsdage sammen med Jette og Addi ;-).

Anne-marie har en rigtig fin ny koreografi parat til næste konkurrence sæson

Da vi var færdige med at træne, gik vi en tur med alle hundene… hyggelig afslutning på en dejlig dag.

Anne-marie og jeg med alle hundene.

Lucky ser langt efter ‘mor’ der er oppe ved bilen med vores træningsudstyr, så vi kunne gå tur.

Beat, Bridie, Biscuit, Hero og Lucky

Dette indlæg blev udgivet i Undervisning. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

