En weekend med behov for at slappe af.

Torsdag – søndag i sidste uge gik med dommer konference, derefter var jeg på konflikt coach kursus i 4 dage. Det var et enormt intenst forløb med nogle meget lange dage. Fredag var jeg på arbejde og da jeg kom hjem var jeg fuldstændig færdig! Jeg havde brug for en weekend med tid til at slappe af…

I går formiddag fik jeg klaret en række praktiske gøremål og over middag kørte jeg til stranden med hundene. Vi havde en dejlig eftermiddag – spillede bold i vandet, gik tur og nød det fantastiske vejr.

3 glade hunde ved stranden.

3 glade hunde ved stranden.

Biscuit og Beat

Biscuit og Beat

Hvem får bolden?!

Hvem får bolden?!

Jubiiiiiiiiii

Jubiiiiiiiiii

Hvad laver du med den bold, Beat????

Hvad laver du med den bold, Beat????

En smuk dag

En smuk dag

I dag kom Helle og hendes hunde. Vi startede med at træne – endnu en dag med dejligt solskin. Man bliver altså i godt humør af at mærke foråret.

Hero er rigtig glad for sit Halloween program.

Hero er rigtig glad for sit Halloween program.

'High!' og så bolden til belønning.

‘High!’ og så bolden til belønning.

Ha! Se hvad jeg fik!!!!! En glad Hero :)

Ha! Se hvad jeg fik!!!!!
En glad Hero 🙂

Helle og Jazz havde gjort kæmpe fremskridt siden jeg så dem sidst.

Helle og Jazz havde gjort kæmpe fremskridt siden jeg så dem sidst.

Vejret var næsten så godt, at det gav mening med et citron træ i Biscuits program ;-)

Vejret var næsten så godt, at det gav mening med et citron træ i Biscuits program 😉

Hov Biscuit, du tabte bolden!

Hov Biscuit, du tabte bolden!

Dygtige Cookie har en meget stilfuld heelwork. Han er super elegant.

Dygtige Cookie har en meget stilfuld heelwork. Han er super elegant.

Beat laver også heelwork i øjeblikket.

Beat laver også heelwork i øjeblikket.

Through!

Through!

Da vi havde trænet, var det tid til Doggies forårs-klip. Nårh hvor blev hun fin.

Der er næsten ikke plads til hunden på trimbordet, fordi vores kaffe skal kunne stå der :-D

Der er næsten ikke plads til hunden på trimbordet, fordi vores kaffe skal kunne stå der 😀

Aiiii hvor blev hun fin!

Aiiii hvor blev hun fin!

Og så kørte vi til søen, hvor alle hundene badede og Helle og jeg holdt skovtur med kiks og cola 😀

En glad flok!

En glad flok!

Kast den! Kast den! Kast den! Kaaaast den nuuuuuu!

Kast den! Kast den! Kast den! Kaaaast den nuuuuuu!

Nu kommer den!

Nu kommer den!
Frisbeen hænger oppe i luften i billedets øverste venstre hjørne.

De fangede dem!

De fangede dem!

Helle og jeg var mere til kiks og cola end til en dukkert!

Helle og jeg var mere til kiks og cola end til en dukkert!

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Hero, Træning. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

