Ringsted konkurrencen

Drengene og jeg har været til konkurrence i Ringsted i dag.

Hmmm det der mest fylder lige nu er, at jeg helt og fuldstændigt fejlberegnede den tid det ville tage at lufte hunde, skifte til Olsen Banden kostume og varme Hero op. Jeg beregnede alt for lidt tid med det resultat, at Hero slet ikke var klar, da vi gik i ringen. Jeg følte mig heller ikke selv klar. Argh! Og jeg er så irriteret på mig selv over det.

Hero gjorde det faktisk rigtig fint – de første 15 sekunder i ringen var noget rodede, men så kom han stærkt igen og arbejdede flot. Jeg kan ikke være utilfreds med ham eller vores performance og han blev også nr. 2 i klassen. Men alligevel er jeg rigtig irriteret over, at det slet ikke føltes rigtigt med opvarmning og forberedelser til at gå i ringen. Det er hele oplevelsen, der betyder noget – ikke bare point og resultat og det var ikke en fed oplevelse, fordi jeg slet ikke var ordentlig fokuseret.

Men Hero er jo en sej fyr – og at være i ringen med ham er altid som en tur i Tivoli :-). Det var det også i dag. Det er altid en glæde at opleve hans glæde.

Hero - Olsen Banden i Freestyle kl. 3

Hero – Olsen Banden

Biscuit lavede Wonderful Copenhagen bedre end i Sorø, men der er stadig detaljer der skal pudses af og rettes til. Sådan er det, når man arbejder med et nyt program. Biscuit var i super humør i dag – dejligt med en glad lille sheltie i ringen. Han blev nr. 3 i FS3.

Biscuit - Wonderful Copenhagen.

Biscuit – Wonderful Copenhagen.

Beat var til færdighedsprøve kl. 1 og gjorde det så flot. Skønne skønne dreng :). Vi gik ikke op i kl. 2 i dag, fordi der stadig er øvelser i kl. 2, som han ikke kan og færdighedsprøverne skal være en god oplevelse for ham. Han skal ikke i ringen og presses til noget, som han ikke føler, at han magter. Han fik 5 i alle øvelser undtagen potearbejde, hvor han fik 4,5.

Beat - færdighedsprøve

Beat – færdighedsprøve

Såh alt i alt en god dag med drengene… jeg skal bare lige lægge irritationen over det rod jeg bød Hero bag mig.

Dette indlæg blev udgivet i Beat, Biscuit, Færdighedsprøver, Hero, Konkurrence. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

